مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-17ورزشي

وزیر اقتصاد وارد یزد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از (شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه در فرودگاه یزد مورد استقبال رسمی مسئولان این استان قرار گرفت؛ - سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در چارچوب سفر استانی رییس جمهوری از طریق فرودگاه بین المللی شهید صدوقی وارد یزد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از (شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه در فرودگاه یزد مورد استقبال رسمی مسئولان این استان قرار گرفت؛ و در ادامه با حضور در مرکز خدمات سرمایه گذاری ضمن بازدید از بخش های این مرکز در جریان فعالیت ها و اقدامات این مرکز قرار گرفت.

براساس برنامه اعلام شده، دکتر خاندوزی در این سفر یک روزه به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان های بهاباد و بافق سفر خواهد کرد و به صورت چهره به چهره با مردم و اصناف، صاحبان واحد های تولیدی و معدنی این دو شهرستان دیدار خواهد داشت.

حضور در گلزار شهدا، بررسی مسایل و مشکلات مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و غیره، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های بهاباد و بافق، بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران بافق از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان یزد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد وارد یزد شد

وزیر اقتصاد وارد یزد شد