مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-17اجتماعي

اهمیت طبیعت و پوشش گیاهی برای همه تبیین شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: اهمیت طبیعت و پوشش گیاهی برای همه تبیین شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، خلیل آقاجانلو روز گذشته (25 آذرماه) در مراسم پویش های هر ایرانی یک درخت و هر شهید هزار اصله درخت که در انتهای پارک آبخیز گاوازنگ برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم یک مراسم نمادین بوده و برای نشان دادن اهمیت منابع طبیعی و درخت برگزار می شود، اظهار کرد: در فرهنگ ایرانی و دین اسلام به منابع طبیعی و درخت تاکید شده است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که امروز در دنیا قابل مشاهده بوده و بلایای طبیعی که ناشی از تخریب منابع طبیعی است، افزود: در درجه اول ساکنان زنجان باید منابع طبیعی شهر خود را حفاظت کنند، زیرا متعلق به ما و نسل های آینده است.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت و حضور شهروندان در پویش ملی جنگل کاری با بذر می تواند فرهنگ را در بین خودمان تبیین کند، تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی اهمیت طبیعت و پوشش گیاهی را تبیین کنیم که قطعاً با این کار، آینده پایداری را برای کشور و استان زنجان رقم خواهیم زد.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان خاطرنشان کرد: گونه اُرس که یک گونه ژنتیکی است، در استان زنجان تولید شده و در جنگل های استان کاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت طبیعت و پوشش گیاهی برای همه تبیین شود

اهمیت طبیعت و پوشش گیاهی برای همه تبیین شود