مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-17سياسي

تیم مذاکره کننده در وین محکم مقابل دشمنان بایستد


از تیم مذاکره کننده در وین انتظار داریم محکم بایستند چون دشمن می خواهد ایران برده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:فردا سیزدهم جمادی الاول مصادف با شهادت مظلومانه فاطمه زهراسلام الله علیها است که به همه نمازگزاران نیز تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وی افزود:27آذرماه نیز شهادت آیت الله دکتر مفتح در سال 58توسط گروه منافق فرقان است که این روز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نام نهاده اند،درحقیقت دانشگاه و حوزه دو قطب بسیار مهمی هستند که دشمن در دروان ستمشاهی خیلی تلاش می کرد که دانشگاه و حوزه را مقابل هم قرار دهد.

  حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:بنابراین هم که هیچ چشمی ندید و هیچ گوشی نشنید و برقلب کسی خطور نکرد که برتر از امام جعفر صادق علیه السلام باشد یعنی عالم تر، با تقوا تر و با ایمان تر از او نیست، جهت اطلاع برخی نادانان که مرض دارند و توهین به قرآن و ائمه اطهار (ع)می کنند، بنابراین گرگیج ها بروند آدم بشوند.

وی افزود:در هفته حمل و نقل هستم و این هفته را گرامی میداریم و به همه خدمتگذاران در اداره راه و شهرسازی تبریک و دست مریزاد می گویم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده در وین محکم مقابل دشمنان بایستد

تیم مذاکره کننده در وین محکم مقابل دشمنان بایستد