مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-17سياسي

تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه است


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه دستاوردهای زیادی در پی داشته است گفت: تولید علوم بومی و تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله این دستاوردها است.

- ، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت شهادت شهید مفتح است که با اتحاد این دو نهاد مهم شاهد حل شدن مشکلات جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا (س)، گفت: طبق احادیث وارده، هر کس حضرت زهرا (س) را درک کند، گویا شب قدر را درک کرده است لذا عقل در شناخت آن حضرت، متحیر است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه اظها ر داشت: سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه است، وحدت بین حوزه و دانشگاه دستاوردهای زیادی در پی داشت، از جمله فواید آن تحول در جنبش نرم افزاری و تولید علوم بومی و تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی و دست یابی به علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها و به روز شدن حوزه است.

قدوسی نژاد سپس با تاکید بر اینکه ارتباط مستمر باید میان حوزه و دانشگاه برقرار شود، گفت: حضور عالمانه روحانیون در دانشگاه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه است

تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه است