مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-17سياسي

عین اللهی: توجه به مناطق محروم اولویت وزارت بهداشت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی ظهر جمعه در جریان دوازدهمین سفر استانی دولت به یزد، در نشست شورای اداری شهرستان خاتم یزد گفت: - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اولویت وزارت تحت امر خود را توجه به مناطق محروم کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی ظهر جمعه در جریان دوازدهمین سفر استانی دولت به یزد، در نشست شورای اداری شهرستان خاتم یزد گفت: کرونا نشان داد که بخش بهداشت و درمان در کشور ما فقط پیشگیری نیست بلکه اولویت دادن به خانه های بهداشت و رسیدگی به آنها نیز بسیار مهم و حیاتی است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه باید به استعدادهای شهرستان محروم خاتم در بخش گردشگری رسیدگی شود افزود: خاتم یک منطقه تاریخی است و قدمت زیاد دارد.

وی همچنین به تقدیم 205 شهید از پرسنل بهداشت و درمان در زمان شیوع کرونا خبر داد و تأکید کرد: اهمیت فعالیت کادر درمان زمانی مشخص شد که همه از کرونا فراری بودند .

وزیر بهداشت به مدافعان سلامت در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ما مردمی قوی و مهربان هستیم .

وی در ادامه به بحث گردشگری و بومگردی و اهمیت توجه ویژه به آن اشاره کرد و گفت: کشورهایی که تاریخ و قدمتی ندارند، برای خود تاریخ سازی کرده و از آن بهره ها می برند اما در کشور ما با این پیشینه، تاریخ و هویت، بهره ای از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: توجه به مناطق محروم اولویت وزارت بهداشت است

عین اللهی: توجه به مناطق محروم اولویت وزارت بهداشت است