مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-17سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه باعث شکست نقشه های دشمن می شود


امام جمعه بناب با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باعث شکست نقشه های دشمن می شود، گفت: روزی که وحدت حوزه و دانشگاه تحقق یابد آن روز، روز عزای دشمن است.

- ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت این روز و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر این دو قشر باهم باشند دین و دنیای مردم بیمه می شود.

وی با بیان اینکه در سایه اتحاد و همدلی و همگرایی این دو قشر جامعه به سمت پیشرفت و ترقی خواهد رفت؛ افزود: در روزگاران قدیم این دو قشر باهم بودند ولی در ادامه به دست اجانب این دو قشر از هم جدا شدند و با دامن زدن به این اختلاف استکبار توانسته به هدف شوم خود دست یابد.

خطیب جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: ادامه حیات و زنده بودن استکبار در سایه وجود اختلاف و تشتت بین این دو قشر است که یکی از افتخارات و ابتکارات اسلام ایجاد اخوت و برادری بین این دو قشر است.

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر ضرورت افزایش وحدت و همدلی بین حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در سایه بی تدبیری و بی کفایتی برخی مسئولین هزاران نخبه به خروج از کشور را ترجیح دادند که بایستی با تدبیر مسئولین مانع خروج نخبگان از کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه باعث شکست نقشه های دشمن می شود

وحدت حوزه و دانشگاه باعث شکست نقشه های دشمن می شود