مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-17سياسي

مانور سپاه در خلیج فارس، مایه اقتدار برای نظام است


مانور سپاه پاسداران در جزایر خلیج فارس، مایه اقتدار نظامی برای نظام و خاری در چشمان دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم بیان کرد: مردم قشم به و مدرسه به خوبی نفش آفرینی کنند.

حجت الاسلام حاجبی بیان کرد: محیط اسلامی خانواده، حضور کودکان در مسجد و برگزاری جماعت در مدارس بسیار مهم است و می تواند در نهایت وحدت حوزه و دانشگاه را رقم بزند.

وی از وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان ظرفیت بی بدیل برای نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: رشد و همفکری جامعه به وحدت این دو بخش بستگی دارد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: حوزه و دانشگاه دو جریان بزرگ فکری و اندیشه ای هستند که وحدت آنها در شعار اتفاق نمی افتد و تنها با عمل و حضور بزرگان این عرصه ها رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به همجه های عظیم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب گفت: راه نجات فرهنگ ما از فرهنگ ستیزی بیگانگان همین وحدت است و باید در این مسیر گام برداشت.

حجت الاسلام حاجبی بیانم داشت: در گام دوم انقلاب به وحدت حوزه و دانشگاه باید بیشتر نگاه شود تا پیشرفت جامعه اسلامی رقم بخورد و در این راستا تشکیل کرسی های آزاداندیشی و مطالبه گری منطقی با حضور مسئولین الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سپاه در خلیج فارس، مایه اقتدار برای نظام است

مانور سپاه در خلیج فارس، مایه اقتدار برای نظام است