مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-17سياسي

مسئولان به فکر بوی تعفن خورها و انسداد روان آب های بندرعباس باشند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از مشکل های بندرعباس در فصل زمستان که سالیان سال است مردم با آن مواجه هستند، بوی تعفن خورها و انسداد مسیرهای روان آب هاست.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکی از مشکل های بندرعباس در فصل زمستان که سالیان سال است مردم با آن مواجه هستند، بوی تعفن خورها و انسداد مسیرهای روان آب هاست.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس، افزود: این افزایش قیمت شن و ماسه که در آن هیچ مساله ارزی هم مطرح نیست ، می تواند در مسکن و زندگی مردم تاثیر بگذارد و باید هر چه سریعتر با متخلفان برخورد شد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: می گویند افکار عمومی را توجیه کنید، چگونه مردم را برای کاری که منطقی پشت آن نیست توجیه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تأکید بر اینکه برخی افزایش نرخ ها دارای توجیه است، اضافه کرد: مسوولان این مسأله را مدیریت کنند و از افزایش بی رویه ای که هیچ منطقی ندارد، جلوگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی فصل زمستان گفت: یکی از مشکل های بندرعباس در فصل زمستان که سالیان سال است مردم با آن مواجه هستند، بوی تعفن خورها و انسداد مسیرهای روان آب هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به فکر بوی تعفن خورها و انسداد روان آب های بندرعباس باشند

مسئولان به فکر بوی تعفن خورها و انسداد روان آب های بندرعباس باشند