مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-17سياسي

نقش فعال بانوان براساس نگاه متعالی انقلاب است


امامین انقلاب مخالف نگاه های غرب زده یا متحجرانه به زنان هستند و بر اساس این نگاه متعالی امروز بانوان انقلابی در حوزه های اجتماعی و سیاسی بی تفاوت نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صغری محمد پور فعال سیاسی خوزستانی امروز در همایش نقش بانوان در دولت اسلامی، اظهار کرد: ازشاخص های کارآمدی یک نظام، رویکرد آن به زنان است؛ امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی با هر نگاه غربزده و یا متحجرانه به زنان مخالف بودند و بایک برنامه ریزی درباره موضوع زنان نگاهی پیشرو را درمقابل نگاه متحجرانه ای که می رفت تاسیطره یابد، مطرح کردند.

وی با بیان اینکه نگاه متحجرانه سعی در محدود کردن زنان داشت تا از رشد وتعالی آنان جلوگیری کند، گفت: ازنظر رهبری معظم انقلاب، شخصیت والای زن هنوز آنطور که باید وشاید درجامعه ترسیم نشده است؛ ازدیدگاه معظم له، زن ومرد از نظر جنبه های انسانی تفاوتی باهم ندارند وجنسیت نسبت به در یک شب داشت.

وی با بیان اینکه رصد وپیگیری همه مباحث کلان استان وکشور وبین الملل دراولویت هست، گفت: حواسمان باشد که به گونه ای عمل نکنیم که خدای نکرده درزمین بدخواهان وپازل دشمن گرفتار شویم.

محمدپور در پایان گفت: شبکه منسجم و تشکیلاتی بانوان از کل استان انشاء الله جهت برنامه ها واهداف آینده باجدیت وقوت به کارخود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فعال بانوان براساس نگاه متعالی انقلاب است

نقش فعال بانوان براساس نگاه متعالی انقلاب است