مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-17سياسي

توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین در سال آینده


توجه به موقعیت استان قزوین در کشور در سال آینده برای تقویت و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین و همچنین نوسازی ناوگان این استان تلاش های زیادی صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی ظهر جمعه در جمع اصحاب رسانه توسعه شبکه حمل و نقل را یکی از اصلی ترین اولویت های دولت سیزدهم دانسته و اظهار کرد: روان سازی و توسعه شبکه حمل و نقل در استان قزوین در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

وی افزود: استان قزوین در سال های اخیر در حوزه توسعه حمل و نقل با کمبود روبرو بوده اما تلاش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی در سال های پیش رو بخشی از این کم و کاستی ها را مرتفع کنیم.

استاندار قزوین از تشکیل صندوقی از محل اعتبارات فروش اموال مازاد دولتی در سال آینده خبر داد و عنوان کرد: از محل این صندوق در سال آینده و اعتبارات صندوق توسعه استانی کارهای خوبی در سال آینده در استان صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت استان قزوین در کشور در سال آینده برای تقویت و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین و همچنین نوسازی ناوگان این استان تلاش های زیادی صورت خواهد گرفت.

اعلایی که در حاشیه افتتاح پروژه نسیم شمال سخن می گفت، این پروژه را یکی از کلیدی ترین پروژه های استان دانسته و عنوان کرد: تکمیل این پروژه در دور جدید شهرداری و شورای شهر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین در سال آینده

توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین در سال آینده