مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-17اقتصادي

تکمیل پروژه های شهرک صنعتی امام رضای ملایر باعث اشتغال بیش از 1000 نفر می شود


استاندار همدان با اشاره به پروژه های در حال تکمیل شهرک صنعتی امام رضا (ع) ملایر، مطرح کرد: راه اندازی این پروژه ها علاوه برایجاد اشتغال برای حدود هزار نفر، - ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به پروژه های در حال تکمیل شهرک صنعتی امام رضا (ع) ملایر، مطرح کرد: راه اندازی این پروژه ها علاوه برایجاد اشتغال برای حدود هزار نفر، از خام فروشی جلوگیری کرده و با فرآوری صورت گرفته، ارزش افزوده بالایی را برای سیلیس و دولومیت خواهد داشت.

علیرضا قاسمی فرزاد، روز جمعه 26 آذر ماه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی امام رضای شهر جوکار اظهار کرد: طرح ها و پروژه های در حال تکمیل این شهرک صنعتی شامل چهار پروژه است که کار فرآوری سیلیس و دولومیت را انجام می دهد.

قاسمی فرزاد مجموع سرمایه گذاری این طرح ها را افزون بر دو هزار و پانصد میلیارد تومان دانست و گفت: راه اندازی این پروژه ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای حدود هزار نفر، از خام فروشی جلوگیری کرده و با فرآوری صورت گرفته، ارزش افزوده بالایی را برای سیلیس و دولومیت خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت شرکت های بافتینه و بافتسان و اقدامات ارزشمند این دو شرکت طی دو سال گذشته، تصریح کرد: اقدامات این شرکت ها در تولیید پارچه ماسک و لباس بیمارستانی بسیار ارزشمند است و با حمایت های صورت گرفته، در حال افزایش ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های شهرک صنعتی امام رضای ملایر باعث اشتغال بیش از 1000 نفر می شود

تکمیل پروژه های شهرک صنعتی امام رضای ملایر باعث اشتغال بیش از 1000 نفر می شود