مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-17بين الملل

10 مزدور سودانی در یمن کشته شدند


مزدوران کشور های فقیر طی سال های اخیر بعنوان نیرو های نیابتی ائتلاف به سرکردگی عربستان با مردم یمن در جنگ هستند و امروز جمعه 10 مزدوران سودانی در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمنی در منطقه مرزی با عربستان کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه المیادین ، در این عملیات که به مواضع مزدوران سودانی در منطقه الحثیره در استان حجه و مرز با عربستان صورت گرفت، 17 مزدور دیگر نیز زخمی شدند.

در این عملیات همچنین، مقر نیرو های منطقه پنجم نظامی دولت منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن نیز هدف حملات ارتش صنعا قرار گرفت و شماری از آنان کشته یا زخمی شدند.

درگیری سنگین در استان مأرب همچنان میان نیرو های ارتش و کمیته های مردمی از یک سو و نیرو های رییس جمهوری مستعفی یمن و حزب الاصلاح با پشتیبانی جنگنده های سعودی در مناطق الجرداء ، العکده و السایله که در حد فاصل کوه های شرقی البلق و منطقه کَرَی قرار دارد، ادامه دارد.

از سوی دیگر نیرو های ارتش و کمیته های مردمی همچنین توانسته اند بر بلندی های حَبَش و چند نقطه دیگر در شهرستان خَب و الشعف در استان الجوف و مرز با منطقه نجران عربستان مسلط شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مزدور سودانی در یمن کشته شدند

10 مزدور سودانی در یمن کشته شدند