مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-18سياسي

ضرورت برندسازی محصولات کشاورزی/ استانداردها باید رعایت شود


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به برگشت برخی از محصولات کشاورزی از کشورهای صادر شده، گفت: باید برند سازی مورد توجه قرار گیرید تا استانداردهای بین المللی در تولید رعایت شود.

- ، ابراهیم نجفی شامگاه جمعه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه گیلان 9 هزار هکتار آب بندان دارد اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای مکلف است که از منابع حاصل از برداشت آب بندان ها نسبت به کف تراشی آنها اقدام کند و مجلس نیز خواستار احیای این موضوع شده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس ادامه داد: از رییس جمهور درخواست کردیم ساخت سدهای کوتاه و لاستیکی در لایحه بودجه 1401 لحاظ شود زیرا آب ذخیره شده در این سدها برای ایام خشکسالی سودمند است.

وی با اشاره به وجود چهار خروجی در تالاب بوجاق کیاشهر، تصریح کرد: این تالاب به دلیل ورود فاضلاب و پسماند در حال خشک شدن است و به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای احیای آن هستیم.

نجفی با اشاره به برگشت محصولات کشاورزی ایران از کشورهای مقصد صادرات، گفت: این محصولات به دلیل استفاده از سم های ناشناخته برگشت داده شده و راهکار نیز برند سازی و شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی است تا کارفرما موظف به رعایت استانداردها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برندسازی محصولات کشاورزی/ استانداردها باید رعایت شود

ضرورت برندسازی محصولات کشاورزی/ استانداردها باید رعایت شود