مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-18فرهنگي

برگزاری دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان


دومین جشنواره مجازی «یلدای زنجان» از 24 آذرماه تا 7 دی ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان این استان به صورت مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان از 24 آذرماه تا 7 دی ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان این استان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، در این جشنواره شرکت کنندگان اقدام به ارسال تصاویر ماندگار یلدا از سال 1357 تا امسال به صورت عکس و فیلم به صفحه مجازی اینستاگرام این اداره کل به آدرس hzanjan_cth@ خواهند کرد تا از بین تصاویر ارسال شده، سه اثر برتر انتخاب شود که به آثار برتر این جشنواره، لوح سپاس و جوایز نفیس اعطا خواهد شد.

به گفته مسئولان امر، با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه جشنواره ها تا بازگشت به روال و شرایط قبلی به صورت مجازی برگزار می شود و برنامه ریزی شده است تا در ایام پساکرونا شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره ها و رویدادها باشیم.

این جشنواره از 24 آذرماه تا 7 دی ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان این استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد که نتایج آن 22 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان

برگزاری دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان