مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-18بين الملل

بازداشت یک تروریست داعشی در مراکش با همکاری آمریکا


مقامات مراکش از بازداشت یک نیروی افراط گر وابسته به سازمان تروریستی داعش در منطقه «سلا الجدیده» در نزدیکی رباط با همکاری سازمان اطلاعات آمریکا خبر دادند.

- مقامات مراکش از بازداشت یک نیروی افراط گر وابسته به سازمان تروریستی داعش در منطقه سلا الجدیده در نزدیکی رباط با همکاری سازمان اطلاعات آمریکا خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دفتر مرکزی تحقیقات قضایی (سرویس مبارزه با تروریسم) اعلام کرد، این عضو داعشی 24 ساله در چارچوب تلاش های بی وقفه نیروهای امنیتی مراکش برای مقابله با خطرات افراط گرایی و اقدامات خشونت آمیز و همچنین دفع تهدیدات تروریستی بازداشت شد و طرح تروریستی وی ناکام ماند.

این اقدام همچنین نقطه اوج همکاری دوجانبه و هماهنگی مستحکم میان اداره کل نظارت ملی مراکش و سرویس اطلاعات و سازمان های اجرای قانون اساسی آمریکا قلمداد می شود.

دفتر مرکزی تحقیقات قضایی با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این مظنون با تهیه محتوای دیجیتالی قصد اعلام بیعت با سرکرده داعش را داشت و برای عضویت به اردوگاه های این گروه تروریستی در خارج از مراکش برنامه ریزی کرده بود.

در این بیانیه همچنین آمده است، اقدامات و مراحل جست وجو ثابت کرد که این مظنون دو بار اقدام به ساخت مواد منفجره کرده است که با بازرسی های انجام شده که امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک تروریست داعشی در مراکش با همکاری آمریکا

بازداشت یک تروریست داعشی در مراکش با همکاری آمریکا