مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-18ورزشي

مربی استقلال ملاثانی: امیدوارم بازی با پدیده شروع موفقیت های ما باشد


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بازی فردا برای هردو تیم پدیده و استقلال ملاثانی حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی فارس از مشهد، ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از بازی با پدیده در جام حذفی اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در مشهد مقدس هستم و امیدوارم امام رضا (ع) پشتیبان تمام مردم ایران در این شرایط دشوار باشد.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی درخصوص بازی فردا تصریح کرد: دو تیم پدیده و استقلال ملاثانی در لیگ نتیجه مورد انتظارشان را کسب نکرده اند.

از همین رو بازی فردا برای هر دوتیم بسیار بااهمیت است و به دنبال پیروزی هستیم تا بتواند زمین ساز دیگر موفقیت ها در لیگ باشد.

وی درخصوص غایبین تیمش مقابل پدیده تصریح کرد: هیچ گاه در نشست های خبری پیش از بازی در خصوص محرومین یا مصدومان تیم صحبت نمی کنیم و خدا را شاکرم که تیم برای فردا آماده است و انشاءالله برای شاد کردن مردم خوزستان با تمام وجود به میدان می رویم.

اشکش خاطرنشان کرد: جام حذفی بهترین جلوه گاه برای بازیکنان لیگ یک و دو است تا بتوانند خودشان را خوب نشان دهند و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم و فردا با تمام وجود بازیکنان به دنبال اجرا کردن اهداف تاکتیکی که برایشان ترسیم کردیم هستند، برای مهم تر از جام حذفی لیگ است و امیدوارم سربلند از این آزمون بیرون آییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی استقلال ملاثانی: امیدوارم بازی با پدیده شروع موفقیت های ما باشد

مربی استقلال ملاثانی: امیدوارم بازی با پدیده شروع موفقیت های ما باشد