مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-18اقتصادي

فرایند تبدیل یک اختلاسگر به دوستدار طبیعت


زندان جای همه نیست و این گزاره غیرقابل انکار است که حبس کشیدن نمی تواند «همه» را متنبه کند.

آدم ها با روحیات متفاوتی به دنیا می آیند، در شرایط گوناگونی رشد پیدا می کنند و قرار نیست یک روش مشخص تنبیهی بر طیف گسترده متفاوت افراد یک جامعه؛ - زندان جای همه نیست و این گزاره غیرقابل انکار است که حبس کشیدن نمی تواند همه را متنبه کند.

آدم ها با روحیات متفاوتی به دنیا می آیند، در شرایط گوناگونی رشد پیدا می کنند و قرار نیست یک روش مشخص تنبیهی بر طیف گسترده متفاوت افراد یک جامعه؛ نتیجه مثبت داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: همه اینها در حالی است که هر زندانی برای دولت سالانه 54 میلیون تومان هزینه تراشی می کند؛ فرقی ندارد که این زندانی را به جرم مواد مخدر پشت میله ها کشیده باشند یا قتل یا اختلاس.

گفتنی است مواد 60 تا 90 قانون مجازات اسلامی بحث مجازات جایگزین حبس را مطرح کرده و به نظر می رسد وقت آن رسیده - چه از سوی مردم چه قوه قضاییه - فرهنگ حاکم بر فضای قضاوت کشور، براساس قوانین، متناسب با جرم افراد و بر حسب مورد تغییر کند.

مخالفت نهادهای بالادستی با زندانی کردن شلوغی قوه قضاییه، بالا رفتن تعداد پرونده های ورودی، طولانی شدن روند دادرسی و پرشدن زندان های کشور همه و همه دست به دست هم داده تا مسئولان و نهادهای بالادست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند تبدیل یک اختلاسگر به دوستدار طبیعت

فرایند تبدیل یک اختلاسگر به دوستدار طبیعت