مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-18ورزشي

تکرار مصاف فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک، اینبار در جام حذفی


شیراز _ دو تیم فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، در اراک به مصاف هم می روند.

- خبرنگار مهر ، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور می بایست مقابل تیم سرحال و مدعی آلومینیوم اراک قرار بگیرد.

این دیدار از ساعت 14 روز یکشنبه 28 آذر در اراک برگزار می شود تا تیم پیروز به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات حذفی صعود کند.

این دو تیم پیش از این، روز 19 آذر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف هم رفتند که شاگردان رسول خطیبی با یک گل به برتری رسیدند و اکنون برای دومین بار متوالی در ماه جاری، دو تیم فجر و آلومینیوم رو در روی هم قرار می گیرند.

زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز، سه دوره پیاپی در سال های 80، 81 و 82 به فینال جام حذفی فوتبال ایران راه یافتند که یک بار در سال 1380 با قهرمانی در جام حذفی، ضمن کسب بالاترین افتخار فوتبالی تاریخچه 33 خود، جواز حضور در مسابقات جام برندگان جام آسیا را نیز بدست آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، باشگاه فجر شهید سپاسی در سالیان اخیر چندان به جام حذفی نگاه ویژه ای نداشته و اولویت خود را به مسابقات لیگ داده است و امسال نیز که نماینده فارس در قامت یک تیم لیگ برتری پا به عرصه جام حذفی گذاشته، بنظر می رسد بازهم این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار مصاف فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک، اینبار در جام حذفی

تکرار مصاف فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک، اینبار در جام حذفی