مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-18اقتصادي

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان


به گفته دادستان لاهیجان، 500 کیلوگرم گوشت فاسد در رستوران های لاهیجان کشف و ضبط شد که 3 واحد صنفی متخلف پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، ابراهیم انصاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادستانی شهرستان در جهت تنظیم و نظارت بر بازار، کمیته ای متشکل از ادارات مختلف تشکیل و به صورت مستمر از مراکز مختلف صنفی، تجاری مراکز اغذیه ای، رستوران ها بازدید می کنند، اظهار کرد: در جریان بازدید از اصناف شهرستان 500 کیلوگرم گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان کشف و ضبط شد.

  وی با بیان اینکه 3 واحد صنفی متخلف پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد، گفت: هفته گذشته نیز در جریان بازدید از داروخانه های شهرستان، تخلفات صنفی متعددی از داروخانه ها مشاهده شد که مراتب جهت برخورد قانونی به تعزیرات منعکس و برای یکی از داروخانه ها به دلیل عرضه داروی تاریخ گذشته پرونده قضایی تشکیل شد.

  دادستان انقلاب و عمومی لاهیجان با اشاره به نظارت جدی جهت جلوگیری از تخلفات افزود: مراتب تخلفات موصوف به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز جهت نظارت جدی تر بر داروخانه ها اعلام گردید و بازدید از اصناف نیز به صورت مستمر انجام می گیرد و با متخلفان به شدت برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان

کشف نیم تُن گوشت فاسد از رستوران های لاهیجان