مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-19سياسي

وظیفه سنگین اساتید حوزه و دانشگاه در مقابل دروغ پراکنی ها و پاسخ به شبهات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در آیین بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهات گفت: ماموریت و وظیفه تک تک اساتید دانشگاه و حوزه و مدیران این عرصه بلند آموزش عالی در این بخش بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در آیین بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این جلسه ضمن اینکه به برخی از تلاش ها و مسیر ها و آینده ها اشاره می کند به نوعی جلسه ای است برای نشان دادن اهتمام عزیزان به بحث وحدت حوزه دانشگاه.

وی ادامه داد: این نشست یک نشست نمادین است، به این معنا که وحدت حوزه و دانشگاه اتفاقی نیست که بنا باشد در 27 آذر به آن برسیم و 27 آذر روزی است که این جریان وحدت دائمی یادآوری می شود و به اهمیت آن توجه می کنیم و رفع نقص و موانع و یا شتاب دهنده هایی که به مسیر وحدت حوزه و دانشگاه کمک می کند مورد توجه قرار می گیرد.

حجت الاسلام رستمی تاکید کرد: هدف انقلاب اسلامی به تعبیر امام راه حل این است که تمام مقصد ما مکتب ماست و تمام آنچه که در دین مطالبه شده ما در انقلاب اسلامی به دنبالش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه سنگین اساتید حوزه و دانشگاه در مقابل دروغ پراکنی ها و پاسخ به شبهات

وظیفه سنگین اساتید حوزه و دانشگاه در مقابل دروغ پراکنی ها و پاسخ به شبهات