مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-19اقتصادي

سه کتاب با موضوع بازار سرمایه در خراسان جنوبی رونمایی شد


سه کتاب با موضوع بازار سرمایه به مناسبت هفته پژوهش در خراسان جنوبی به همت اتاق بازرگانی بیرجند رونمایی شد.

- ، به مناسبت هفته پژوهش صبح یکشنبه پروژه سه کتاب و اثر پژوهشی مرتبط با موضوع بازار سرمایه که با تلاش پژوهشگران و کارشناسان اتاق بازرگانی بیرجند، تدوین شده بود، رونمایی شد.

علیرضا خامه زر، رییس کمیسیون توسعه صادرات، مدیریت واردات و حمل و نقل اتاق بازرگانی بیرجند در این مراسم اظهار کرد: هزینه ای که برای پژوهش و تحقیق انجام می شود در حقیقت یک نوع هزینه سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی از منظر علمی و اقتصادی رشد می کنند که در حوزه پژوهش سرمایه گذاری کرده باشند، بیان کرد: واحدهای تولیدی و صنایعی که بر اساس ذائقه مشتری کالایی را تولید می کنند به پشتوانه کار پژوهشی بوده که بر بازار هدف انجام داده اند.

نقدینگی به سمت تولید و صنعت هدایت شود رییس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی بیرجند یادآور شد: در خراسان جنوبی نقدینگی داریم که اگر این نقدینگی به هر سمتی به جز تولید و صنعت برود تورم زا خواهد بود که تجربه این مسئله را در سال های گذشته داشته ایم.

علی اکبر اکبری راد، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: از جمله مشکلات فعلی کشور ما بحث سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کتاب با موضوع بازار سرمایه در خراسان جنوبی رونمایی شد

سه کتاب با موضوع بازار سرمایه در خراسان جنوبی رونمایی شد