مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-19سياسي

جشنواره سفرنگاری اردکان گرام برگزار می شود


به منظور دعوت از علاقمندان به سفرنگاری ایران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اولین جشنواره سفرنگاری استان یزد در اردکان برگزار می شود.

- آرش نورآقایی ایده پرداز جشنواره سفرنگاری اردکان گرام ضمن اعلام این خبر در گفت وگو با ایسنا گفت: سفرنگاری اردکان گرام، جشنواره ایست برای آنها که روایتگر سفرهای خود هستند، آن چه را می بینند و حس می کنند به رشته ی تحریر درمی آورند و در قاب دوربین خود برای مسافران آینده، آینده ای نزدیک ثبت می کنند.

وی با بیان این که جشنواره سفرنگاری اردکان گرام از دوم تا هفتم بهمن 1400 در اردکان برگزار می شود، تاکید کرد: علاقمندان تا 30 آذر فرصت ثبت نام برای شرکت در این رویداد را دارند.

این فعال گردشگری گفت: جشنواره سفرنگاری اردکان گرام به این دلیل بعد از جشنواره های ماکوگرام و دزفول گرام توسط فصلنامه ی میراث و گردشگری گیلگمش، انجمن چارسوق کویر اردکان و موسسه ی فرهنگی هنری چادرملو برگزار می شود که شهرستان اردکان در استان یزد شامل بخش های مرکزی، عقدا و خرانق، مملو از میراث فرهنگی، میراث طبیعی و همچنین میراث ملموس و ناملموس است.

وی هدف از برگزاری جشنواره سفرنگاری اردکان گرام را شناسایی و معرفی ظرفیت‎های گردشگری شهرستان اردکان از طریق ابزارهای فضای مجازی (وبلاگ، وب سایت و اینستاگرام) دانست تا به مدت یک هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سفرنگاری اردکان گرام برگزار می شود

جشنواره سفرنگاری اردکان گرام برگزار می شود