مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-19ورزشي

پای دردل های رییس هیئت کاراته شهرستان ایلام/ از خانه به دوشی تا نبود اسپانسر


رییس هیئت کاراته شهرستان ایلام عمده مشکل هیئت را نبود بودجه و زیرساخت کافی و مورد نیاز و وجود بدهی های مختلف به دلیل اجاره مکانهای ورزشی دانست.

- سجاد نویدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور اخیرا دو مدال کسب کردیم و تمام تلاش هیئت جدید تکرار عناوین قهرمانی در این رشته ورزشی است.

وی با بیان اینکه هیئت کاراته ی شهرستان ایلام هیئتی همدل و جوان است و میانگین سنی اعضا به 30 سال نمی رسد، گفت: کلاس های بازآموزی برای اولین بار در شهرستان ایلام با حضور ذبیح الله پورشیب با شرکت 160 نفر در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

نویدی به کلاس ارتقای داوری که به صورت تئوری و عملی برگزار شد اشاره کرد و گفت: از استانهای مختلف میزبان داوران بوده ایم و از استان ایلام نیز داوران حضور 80 درصدی داشتند.

رییس هیئت کاراته شهرستان ایلام تصریح کرد: از برنامه های آینده برگزاری اردو است که قرار است در نقاط مختلف استان در بخش آقایان و بانوان برگزار شود.

نویدی عمده مشکل هیئت را نبود بودجه و زیرساخت کافی و موردنیاز و وجود بدهی های مختلف به دلیل اجاره مکان های ورزشی دانست و گفت: کاراته شهرستان حتی مکانی برای برگزاری جلسات و دورهمی های اعضای هیئت ندارد برای این موضوع یک اتاق در اختیار ما گذاشتند که هر لحظه ممکن است بر سر ورزشکاران خراب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دردل های رییس هیئت کاراته شهرستان ایلام/ از خانه به دوشی تا نبود اسپانسر

پای دردل های رییس هیئت کاراته شهرستان ایلام/ از خانه به دوشی تا نبود اسپانسر