مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-19اجتماعي

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نیاز به نوسازی دارد و تسهیلات و مشوق های لازم در این خصوص ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل عمومی اظهار کرد: 3 هزار و 800 دستگاه تاکسی در شهر اردبیل روزانه ده ها هزار نفر از شهروندان را جابجا می کنند و در چند سال اخیر اقدامی در جهت نوسازی تاکسی های درون شهری و اتوبوس های خط واحد انجام نگرفته است.

  وی افزود: با توجه به نقش حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آسیب های زیست محیطی، شهرداری و راهداری و حمل و نقل استان در  بهسازی و زیباسازی ایستگاه ها و ارائه تسهیلات و مشوق ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار، توجه جدی داشته باشند.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جمع رانندگان تاکسی در سازمان حمل و نقل شهرداری از تلاش این اتحادیه در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: رانندگان تاکسی در سرمای سخت زمستان و در سوز گرمای تابستان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده و خصوصا در سال های اخیر با شیوع ویروس جنگ تحمیلی، این رانندگان کامیون ها بودند که با یک اشاره حضرت امام خمینی (ره) طی حرکت حماسی اقدام به خالی کردن بنادر نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می شود

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می شود