مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-19سياسي

200 نفر از حوزه های علمیه در دانشگاه های اردبیل مشاوره و تدریس می کنند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حدود 200 نفر از حوزه های علمیه در دانشگاه های اردبیل مشاوره و تدریس می کنند.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل: 200 نفر از حوزه های علمیه در دانشگاه های اردبیل مشاوره و تدریس می کنند ایسنا/اردبیل رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حدود 200 نفر از حوزه های علمیه در دانشگاه های اردبیل مشاوره و تدریس می کنند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی28 آذر در نشست هم اندیشی روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: امروز وحدت حوزه و دانشگاه به صورت عملی و میدانی پیش می رود.

وی با بیان اینکه دور هم نشستن علما فضل بزرگی است، تصریح کرد: برگزاری چنین نشست هایی تکریم از مقام علم، دانش و خردورزی است.

حسنی با اشاره به اینکه باید الگوی همه ما حضرت فاطمه الزهرا (س) باشد، اضافه کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) تا آخر عمر از ولایت و حریم ولایت دفاع کرد.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل هم گفت: حوزه و دانشگاه یک کار مهم دارند و آن هم تربیت نسل های جدید برای آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر از حوزه های علمیه در دانشگاه های اردبیل مشاوره و تدریس می کنند

200 نفر از حوزه های علمیه در دانشگاه های اردبیل مشاوره و تدریس می کنند