مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-19ورزشي

تفاوت های لیگ واترپلو ایران و صربستان از دید لژیونر کرمانشاهی


لژیونر کرمانشاهی واترپلو ایران نبود برنامه ریزی مناسب، نداشتن اسپانسر قوی، پایین بودن رقم قرارداد بازیکنان و عدم برگزاری بازیهای تدارکاتی و دوستانه را از جمله مشکلات لیگ واترپلو در ایران دانست.

- ایسنا/کرمانشاه لژیونر کرمانشاهی واترپلو ایران نبود برنامه ریزی مناسب، نداشتن اسپانسر قوی، پایین بودن رقم قرارداد بازیکنان و عدم برگزاری بازیهای تدارکاتی و دوستانه را از جمله مشکلات لیگ واترپلو در ایران دانست.

ارشیا الماسی که چند هفته پیش با عقد قراردادی برای فصل جاری به تیم والیوو صربستان پیوست، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به سابقه دوساله حضورش در این لیگ، اظهارکرد: سال 2018 و 2019 برای همین باشگاه در لیگ صربستان بازی می کردم و مسئولین باشگاه علاقمند بودند که برای سال 2020 هم دوباره قراردادم را تمدید کنم، اما متاسفانه شیوع بیماری کرونا گرفتن ویزا و تردد به این کشور را برایم سخت کرد و نتوانستم دوباره در این تیم بازی کنم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه و نیم پیش دوباره مسئولین باشگاه با من تماسی داشتند و ابراز تمایل کردند که دوباره برایشان بازی کنم که پس از صحبت هایی که با کادر فنی تیم ملی داشتم، موافقت خود را با حضورم در لیگ این کشور اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت های لیگ واترپلو ایران و صربستان از دید لژیونر کرمانشاهی

تفاوت های لیگ واترپلو ایران و صربستان از دید لژیونر کرمانشاهی