مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-19سياسي

خطر اُمیکرون جدی است / سنین بالای 18 سال برای تزریق دُز سوم اقدام کنند


عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه خطر اُمیکرون جدی است و می تواند ظرف 17 روز کشور را درگیر کند، گفت: علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، - عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه خطر اُمیکرون جدی است و می تواند ظرف 17 روز کشور را درگیر کند، گفت: علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، نکته مهم تزریق واکسن دز بوستر است برای افرادی بالای 18 سال است و باید حتما در این زمینه اقدام کنند؛ زیرا ممکن است دو تا سه هفته دیگر درگیر موج جدیدی شویم که با امیکرون خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیام طبرسی در حاشیه جلسه کمیته علمی کشوری کرونا، درباره میزان نگرانی از ورود سویه امیکرون به کشور، گفت: وضعیت کشورهای دنیا را می بینیم که روزبروز تعداد کشورهایی که امیکرون در آن ها شناسایی می شود، افزایش پیدا می کند.

در کشور ما هم دور از ذهن نیست که وارد شده باشد؛ زیرا بالاخره جلوی مرزها را نمی شود گرفت و هر روزه تعداد زیادی مسافر داریم که از کشورهای مختلف وارد کشورمان می شوند.

وی افزود: چیزی که درباره امیکرون وجود دارد، این است که اگر امیکرون وارد شود، طی 17 روز تبدیل به سوش غالب می شود که این سرعت درباره دلتا 100 روز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر اُمیکرون جدی است / سنین بالای 18 سال برای تزریق دُز سوم اقدام کنند

خطر اُمیکرون جدی است / سنین بالای 18 سال برای تزریق دُز سوم اقدام کنند