مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-19سياسي

برگزاری کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛امکان ها و محدودیت ها


مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) همزمان با هفته پژوهش «کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛ امکان ها و محدودیت ها» را با هدف نقد و بررسی پیمایش های ملی انجام شده و افق های پیش رو در این زمینه با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه مطالعات افکار عمومی در تاریخ .

- برگزاری کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛امکان ها و محدودیت ها مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) همزمان با هفته پژوهش کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛ امکان ها و محدودیت ها را با هدف نقد و بررسی پیمایش های ملی انجام شده و افق های پیش رو در این زمینه با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه مطالعات افکار عمومی در تاریخ 30 آذر و 1 دی ماه 1400 برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛ امکان ها و محدودیت ها در قالب 4 نشست به ترتیب زیر برگزار خواهد شد.

نشست اول؛ گروه های مغفول در پیمایش های ملی با سخنرانی حسام الدین علامه رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان و علیرضا کرمانی پژوهشگر اجتماعی به دبیری سید سالار کاشانی معاون پژوهشی ایسپا روز سه شنبه 30 آذر ساعت 14:30 نشست دوم؛ مسئله یابی و چارچوب مفهومی در پیمایش های ملی با سخنرانی فاطمه جواهری عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و آرش نصر اصفهانی پژوهشگر اجتماعی به دبیری معصوم آقازاده عضو هیئت علمی ایسپا روز سه شنبه 30 آذر ساعت 16:30 نشست س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛امکان ها و محدودیت ها

برگزاری کنفرانس علمی پیمایش های ملی؛امکان ها و محدودیت ها