مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-19اقتصادي

اعلام سقف تسهیلات «دامدار کارت»


تسهیلات دامدار کارت در سه سقف، 10، 20 و 50 میلیون تومانی در گام اول برای دامداران روستایی و عشایری در نظر گرفته شده و این تسهیلات با نرخ ترجیحی ارزان قیمت است.

- تسهیلات دامدار کارت در سه سقف، 10، 20 و 50 میلیون تومانی در گام اول برای دامداران روستایی و عشایری در نظر گرفته شده و این تسهیلات با نرخ ترجیحی ارزان قیمت است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دامدار کارت از این پس به عنوان بستری برای ارائه تسهیلات یارانه ای به دامداران روستایی و عشایری استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه آیین رونمایی از دامدار کارت ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه های دامداران ما در بخش روستایی و عشایری موضوع تامین نقدینگی برای علوفه بوده و در سفرهای استانی هم این موضوع بسیار پررنگ است.

وی افزود: بخشی از حمایت ما در قالب دامدار کارت است که از طریق بانک کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت به دامداران ارائه می شود و در گام اول دامدار کارت که امروز رونمایی شد، از فردا در اختیار دامداران روستایی و عشایری قرار خواهد گرفت.

ساداتی نژاد ادامه داد: تسهیلات دامدار کارت در سه سقف، 10، 20 و 50 میلیون تومانی در گام اول برای دامداران روستایی و عشایری در نظر گرفته شده و این تسهیلات با نرخ ترجیحی ارزان قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سقف تسهیلات «دامدار کارت»

اعلام سقف تسهیلات «دامدار کارت»