مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-19سياسي

تشریح کمک های کمیساریا به ایران برای پذیرش پناهندگان افغان


به دنبال فراهم سازی منابعی هستیم تا هرچه بیشتر به ایران جهت پذیرش اتباع و پناهندگان کمک کنیم.

- کمیسر عالی امور پناهندگان گفت: به دنبال فراهم سازی منابعی هستیم تا هرچه بیشتر به ایران جهت پذیرش اتباع و پناهندگان کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فیلیپو گرندی، در حاشیه دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، اظهار داشت: من سومین بار است که به عنوان کمیسیر عالی امور پناهندگان به ایران سفر کرده ام و این قطعاً این که تا چه حد برای شراکت با ایران اهمیت قائل هستیم.

کمیسر عالی امور پناهندگان افزود: همانطور که در بحثی که با معاون وزیر داشتیم قدر دان مهمان پذیری ایران هستیم که میزبان میلیون ها افغان بوده است این نسان از بهره مندی از خدمات بهداشتی و آموزشی اتباع دارد.

وی اظهار کرد: همانطور که می دانید ما با همه گیری کرونا مواجهه هستیم و هم شاهد یک تغییر سیاسی در افغانستان بودیم که چالش بیشتری را برای کشورهای همسایه به وجود آورده است و قطعاً ایران همچنان با این چالش ها روبه رو است.

گرندی عنوان کرد: من از دولت درخواست کردم که به میزبانی خود از افغان هایی که با شرایط خاص به ایران آمدند ادامه دهد همچنین با معاون وزیر در خصوص ایجاد هماهنگی صحبت کردیم که افراد جدید به ایران بیایند و از خدماتی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح کمک های کمیساریا به ایران برای پذیرش پناهندگان افغان

تشریح کمک های کمیساریا به ایران برای پذیرش پناهندگان افغان