مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-19سياسي

اعلام نتایج دهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن در اسفندماه/ آزمون های نهایی برگزار شد


آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن با حضور 115 نفر از قاریان و مدرسان راه یافته به این مرحله برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس آزمون نظری دهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی نامه تخصصی به قاریان و مدرسان مجازی برگزار شد.

اجرای موفق این آزمون به روش مجازی با وجود گستردگی و تعدد دروس و سرفصل های آزمونی و همچنین تعداد بالای سؤالات که با حضور 84 قاری و 31 مدرس همراه بود، نویدبخش استفاده بهینه و بیشتر از ظرفیت ابزار مجازی در دوره های آتی ارزیابی است.

در میان شرکت کنندگان این مرحله، قاریان و مدرسان شناخته شده ای همچون حامد ولیزاده، امید حسینی نژاد، سیدجاسم موسوی، مجتبی مینوتن، علی خشنود و داود لاچینانی حضور داشتند.

برگزاری این مرحله به منظور ارزیابی معلومات نظری و علمی قاریان و مدرسان در حوزه های مختلف از جمله صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا، قرائات، علوم قرآنی، مفردات، درک معنای آیات و… پیش بینی شده بود.

دهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن، خردادماه امسال با ثبت نام از متقاضیان آغاز شد و در اسفندماه سال جاری به اتمام می رسد.

همچنین اعلام نتایج نهایی این دوره و انتشار اسامی قاریان و مدرسانی که موفق به دریافت گواهی نامه تخصصی در یکی از سطوح 1 تا 4 می شوند، نیمه اول اسفندماه سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج دهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن در اسفندماه/ آزمون های نهایی برگزار شد

اعلام نتایج دهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن در اسفندماه/ آزمون های نهایی برگزار شد