مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-19اجتماعي

/گزارش/ بی وفایی بر وفاداران


کشتار چندین قلاده سگ در الیگودرز اعتراض دوستداران محیط زیست را به همراه داشته است.

- به دنبال انتشار فیلمی از سگ های کشته شده در الیگودرز، جمعی از دوستاران محیط زیست ضمن تقبیح این کار خواستار پاسخگویی مسئولان و برخورد با خاطیان شدند.

شهرداری هیچگاه در انجام وظایف خود موفق عمل نکرده است در این خصوص عبدالرضا توکلی یکی از فعالان زیست محیطی الیگودرز اظهار کرد: استفاده از روش عقیم سازی و احداث جایگاهی ثابت برای نگهداری از سگ ها ضروری است.

وی با بیان اینکه جمع آوری سگ های ولگرد و بی صاحب از وظایف شهرداری است، عنوان کرد: در این سال ها به وفور دیده شده است که شهرداری ها به دلایلی از جمله بار مالی، هیچگاه در انجام وظایف خود موفق عمل نکرده اند و حتی برای معدوم کردن سگ های بی صاحب و ولگرد به استفاده از بی رحمانه ترین روش ها یعنی شلیک با سلاح گرم روی آورده اند.

عضو هیات مدیره تشکل زیست پویان اظهار کرد: براساس قانون باید زنده گیری به روش های مختلف و نگهداری در مرکزی اختصاص داده شده، صورت گیرد.

توکلی با اشاره به اینکه دلیلی ندارد که به فرض نبود منابع مالی، شهرداری بخواهد به جای عقیم سازی و ایجاد جایگاه اختصاصی برای سگ های ولگرد آن ها را با شلیگ گلوله از بین ببرد، بیان کرد: شلیک گلوله خود عاملی برای ایجاد رعب و وحشت و صحنه های منزجر کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ بی وفایی بر وفاداران

/گزارش/ بی وفایی بر وفاداران