مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-19سياسي

پژوهش های شهرداری قم در مسیر تحول قرار گرفته است


سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم، از تدوین و ترسیم نقشه پژوهش در شهرداری قم خبر داد و گفت: در شورای تحول و تعالی سازمانی، تدوین نقشه راه در حوزه پژوهش تصویب شد.

- ، مهدی مبینی با بیان فعالیت های شهرداری قم در حوزه پژوهش اظهار داشت: امسال برخلاف سال های گذشته تغییراتی در برنامه های هفته پژوهش شهرداری ایجادشده و تلاش کردیم به پژوهش با نگاهی عمیق تر توجه کنیم.

وی به سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری شهرداری ها در تهران اشاره کرد و افزود: ما نیز مانند سایر شهرداری های کل کشور، آثار پژوهشی که طی سال گذشته در شهرداری قم انجام شده بود را به جشنواره ارسال کرده و منتظر اعلام نتایج جشنواره هستیم.

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم، برگزاری مراسمی برای تقدیر از پژوهش یارها را موردتوجه قرارداد و گفت: همیشه در هفته پژوهش از پژوهشگران برتر شهرداری و کسانی که در توسعه پژوهش در سیستم سازمانی بسیار مؤثر بوده تقدیر می شود.

وی از برگزاری وبیناری با موضوع مدیریت درآمد در شهرداری ها خبر داد و تصریح کرد: این وبینار روز دوشنبه با حضور شهرداری های کلان شهرها و با موضوع مدیریت درآمد شهرداری ها و با مشارکت شهرداری قم و مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های شهرداری قم در مسیر تحول قرار گرفته است

پژوهش های شهرداری قم در مسیر تحول قرار گرفته است