مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-19بين الملل

رایزنی مقامات ارشد ازبکستان و کره جنوبی؛ توسعه روابط محور گفت وگو


معاون نخست وزیرازبکستان و معاون نخست وزیر و وزیر دارایی کره جنوبی در دیداری در شهر «سئول» پیشرفت در همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و هونگ نام کی معاون نخست وزیر و وزیر دارایی کره جنوبی در چارچوب دیداری در شهر سئول پیشرفت در پیشبرد شراکت دوجانبه را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار، همکاری های همه جانبه ازبکستان و کره جنوبی و همچنین نتایج به دست آمده در پیشبرد شراکت سرمایه گذاری، اقتصادی و بازرگانی و فرهنگی دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین آمادگی خود را برای تشدید اقدامات در بررسی و هماهنگی طرح های سرمایه گذاری جدید در زمینه های انرژی، زمین شناسی، الکتروتکنیک، داروسازی و بهداشتی اعلام کردند.

  همچنین گام های بعدی در همکاری در مسیر بنیاد کمک برای توسعه اقتصادی (EDPF) با هدف اجرای طرح های جدید در زمینه های پزشکی هسته ای، بیوفارماسی، الکترونیکی و توسعه زیربنایی تعیین شد.

طرفین همچنین به توافق رسیدند که برای تسریع اجرای طرح های در دست اجرا با همکاری بنیاد توسعه اقتصادی (EDCF) در چارچوب برنامه جدید همکاری ها برای سال های 2021 و 2023 میلادی اقدامات عملی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقامات ارشد ازبکستان و کره جنوبی؛ توسعه روابط محور گفت وگو

رایزنی مقامات ارشد ازبکستان و کره جنوبی؛ توسعه روابط محور گفت وگو