مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-19سياسي

برگزاری شب یلدا در 6 اقامتگاه بوم گردی استان همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری آیین شب یلدا در 6 اقامتگاه بوم گردی در استان همدان خبر داد.

- به گزارش، علی خاکسار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران مطرح کرد: این برنامه ها توسط اقامتگاه های بوم گردی استان انجام و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز وظیفه تبلیغات و معرفی این برنامه ها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه اقامتگاه بومگردی ترلان واقع در شهرستان اسدآباد روستای ترخین آباد با 40 درصد تخفیف میزبان افراد است و برنامه های اجرایی در این اقامتگاه شامل، شب چره و کرسی نشینی، بازی های محلی، اجرای زنده موسیقی، قصه گویی، شب شعر (شاهنامه خوانی، مثنوی خوانی، حافظ خوانی) است، عنوان کرد: در اقامتگاه بوم گردی خان قالان در روستای سراب شهرستان کبودرآهنگ نیز شب نشینی هر پنجشنبه و جمعه در دی ماه با برنامه های موسیقی زنده، بازی های محلی، داستان گویی به صورت نیمروز و شب خواب اجرا می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان خاطرنشان کرد: در اقامتگاه بوم گردی حاج اسماعیل واقع در شهرستان همدان محله منوچهری نیز در دی ماه 1400 به صورت متناوب برنامه هایی چون شب شعر، قصه گویی، اجرای موسیقی و غیره را برگزار خواهد کرد، وی گفت: در اقامتگاه بوم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب یلدا در 6 اقامتگاه بوم گردی استان همدان

برگزاری شب یلدا در 6 اقامتگاه بوم گردی استان همدان