مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-19اقتصادي

نیاز به مباشر توزیع میوه در همدان داریم


فرماندار همدان با بیان اینکه نیاز به مباشر توزیع میوه در همدان داریم، گفت: با این طرح می توان واسطه ها را از بازار میوه حذف و میوه ها با قیمت مناسب تری به دست خریداران برسد.

- به گزارش، محمدعلی محمدی ظهر شنبه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار توجه به ثقل جمعیتی در برپایی چادرهای عرضه میوه در شهر همدان شد و گفت: در این راستا باید شهرک ها و مناطق پرجمعیت همدان مدنظر باشد تا بتوانیم میوه هایی با قیمت مناسب را به دست مصرف کنندگان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمرکز توزیع میوه از رینگ اول همدان خارج شود، گفت: مردم باید تفاوت قیمت میوه و مناسب بودن کیفیت آنها را در غرفه ها و چادرهای عرضه میوه شب یلدا ببینند و این مسیر تا ایام تعطیلات نوروز نیز تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه نیاز به مباشر توزیع میوه در همدان داریم، اظهار کرد: با این روند می توان واسطه ها را از بازار میوه حذف و میوه ها با قیمت مناسب تری به دست خریداران برسند.

تا شب یلدا باراندازها برای تأمین میوه مناسب است در ادامه این جلسه، مسعود سعیدی توانا نیز با بیان اینکه 4 چهار چادر برای توزیع میوه شب یلدا راه اندازی شده است، مطرح کرد: می توانیم تعداد این چادرها و مراکز توزیع میوه را در شهرستان همدان بیشتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به مباشر توزیع میوه در همدان داریم

نیاز به مباشر توزیع میوه در همدان داریم