مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-19سياسي

فرماندار منتخب تویسرکان در مسیر پیشرفت و عمران قدم بردارد


فرماندار منتخب تویسرکان باید در مسیر پیشرفت وعمران شهرستان قدم بردارد و به صنعت، گردشگری و توسعه تویسرکان توجه داشته باشد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شهیدان ملکی، دلاوری و عینعلی از دیار تویسرکان هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون دکتر مفتح است.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت و انتخاب آیت الله رییسی مردم نگرش و دیدگاه انقلابی را انتخاب کردند و انتخاب وزرا، استانداران و فرماندار نیز همین است، عنوان کرد: بعد از بررسی های افراد متعدد با توجه به ویژگی تویسرکان و احساس دین به شهدای این دیار باید فردی از شایستگان انتخاب می شد.

استاندار همدان ادامه داد: فرایند انتخاب و انتصاب در فرمانداری به دلیل ظرافت ها مقداری طولانی است؛ چراکه یک فرماندار باید تعامل خوبی با مردم و امام جمعه داشته باشد و مورد تأیید وزارت کشور و البته دارای تجربه و شرایط خاص باشد.

قاسمی فرزاد گفت: باتوجه به شناخت و مسئولیت های قبلی آقای حسین افشاری و موفقیت هایشان، ایشان به عنوان فرماندار تویسرکان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم و لازمه این کار، همگرایی در کارها است، گفت: شهرستان تویسرکان با توجه به اینکه قدمت بالایی از لحاظ فرهنگی دارد و با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار منتخب تویسرکان در مسیر پیشرفت و عمران قدم بردارد

فرماندار منتخب تویسرکان در مسیر پیشرفت و عمران قدم بردارد