مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-19سياسي

همکاری دوجانبه حوزه و دانشگاه لازمه رفع مشکلات لرستان


لازم است همکاری های دوجانبه بین حوزه های علمیه و دانشگاهیان برای رفع مشکلات و مسائل استان افزایش یابد و از تحقیقات و پژوهش های کاربردی و مسئله محور مشترک، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: لازم است همکاری های دوجانبه بین حوزه های علمیه و دانشگاهیان برای رفع مشکلات و مسائل استان افزایش یابد و از تحقیقات و پژوهش های کاربردی و مسئله محور مشترک، بیش از پیش حمایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت 27 آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اساس وحدت بین حوزه و دانشگاه این است که هر دو در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی، گام بردارند.

وی ادامه داد: بسیاری از فعالان حوزوی و دانشگاهی لرستان و بسیاری از فعالان آموزش و پرورش استان در دوران قبل از انقلاب اسلامی، کوشش وافر به خرج دادند و زحمات فراوانی در مسیر وحدت حوزه و دانشگاه و تحقق اهداف مدنظر شهید آیت الله مفتح کشیدند و این زحمات در دوران انقلاب و پس از آن نیز تداوم یافت.

نماینده ولی فقیه در لرستان، عنوان کرد: لازم است همکاری های دوجانبه بین حوزه های علمیه و دانشگاهیان برای رفع مشکلات و مسائل استان افزایش یابد و از تحقیقات و پژوهش های کاربردی و مسئله مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دوجانبه حوزه و دانشگاه لازمه رفع مشکلات لرستان

همکاری دوجانبه حوزه و دانشگاه لازمه رفع مشکلات لرستان