مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-19سياسي

اساس جامعه توحیدی، وحدت حوزه و دانشگاه است


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان، گفت: اساس سعادت جامعه اسلامی و توحیدی براساس آموزه های دینی و فرهنگ سازی اسلامی است.

- حجت الاسلام و المسلمین حبیب حاتمی کن کبود، در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت 27 آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: هم اندیشی بین اساتید حوزه و دانشگاه در جهت تقویت علم و دین، هر دو همراه یکدیگر برای سعادت مادی و معنوی جامعه است.

وی صریح کرد: اساس سعادت جامعه اسلامی و توحیدی براساس آموزه های دینی و فرهنگ سازی اسلامی است.

حاتمی کن کبود، عنوان کرد: حوزه و دانشگاه دو رکن مهم پیشرفت کشور هستند که ارتباط بین این دو برای رشد و شکوفایی مادی و معنوی جامعه باید گسترش یابد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان، ادامه داد: وقتی دو قشر اثرگذار اساتید حوزه و دانشگاه در ایام فاطمیه در اینجا در این نشست گردهم آمده اند نشان از آن دارد که تلاش برای این است که علم دینی در جامعه نهادینه شود و حوزه و دانشگاه دارای وحدت در هدف هستند.

وی بیان کرد: هدف وحدت حوزه و دانشگاه این است که ایران در مسیر رسیدن به تمدن سازی نوین اسلامی که اساس آن پیشرفت همراه با عدالت است موفق باشد و بتواند در اوج قله های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس جامعه توحیدی، وحدت حوزه و دانشگاه است

اساس جامعه توحیدی، وحدت حوزه و دانشگاه است