مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-19بين الملل

درگیری های شدید در اطراف رشته کوه « البَلَق» در جنوب مأرب


پس از تسلط نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی بر بخش وسیعی از بازار و منطقه مرزی «الیَتَمَه»، جنگنده های ائتلاف سعودی سلسله حملاتی را در این منطقه انجام دادند.

- درگیری های شدید در اطراف رشته کوه البَلَق در جنوب مأرب پس از تسلط نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی بر بخش وسیعی از بازار و منطقه مرزی الیَتَمَه ، جنگنده های ائتلاف سعودی سلسله حملاتی را در این منطقه انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر مأرب روز یکشنبه شاهد درگیری های شدیدی بین نیروهای ارتش یمن مستقر در صنعاء و شبه نظامیان دولت مستعفی یمن و حزب اخوانی الاصلاح تحت پشتیبانی هوایی ائتلف سعودی در اطراف رشته کوه البَلَق مشرف بر منطقه الفَلَج (جنوب مأرب) بوده است.

درگیری ها بین دو طرف اکنون در مناطق حدفاصل بین رشته کوه البَلَق شرقی و منطقه کَرَی در شهرستان وادی عَبیده واقع در جنوب شرقی مأرب در جریان است.

این درگیری ها در نزدیکی خط اصلی حیاتی شهر مأرب و میادین نفتی صافر در منطقه وادی عبیده واقع در شرق شهر مأرب در جریان است.

جنگنده های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته با هدف کاهش سرعت پیشروی نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی، 23 حمله هوایی در رشته کوه البلق شرقی و اطراف آن انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری های شدید در اطراف رشته کوه « البَلَق» در جنوب مأرب

درگیری های شدید در اطراف رشته کوه « البَلَق» در جنوب مأرب