مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-19سياسي

عزم دولت برای پیشرفت کردستان جدی است


استاندار کردستان عنوان کرد که نگاه رییس جمهور و عزم مجموعه دولت برای توسعه همه جانبه و پایدار کردستان کاملا مثبت و جدی است.

- اسماعیل زارعی کوشا امروز (28 آذر) در بازدید و جلسه بررسی وضعیت سد آزاد و پروژه آبرسانی به سنندج که با حضور مدیر عامل شرکت آب و نیروی ایران برگزار شد؛ دو پروژه مهم سد آزاد و ژاوه را دارای اهمیت عنوان کرد و اظهار کرد: این دو طرح از پروژه های پیشران کردستان هستند که علاوه بر آبرسانی در تحول اقتصادی استان دارای اهمیت هستند.

وی با بیان اینکه برخود وظیفه می دانیم که مسائل اساسی استان را پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانیم،گفت: علاوه بر پیگیری و اتمام دو سد آزاد و ژاوه در مرکز و شرق استان پروژه های غرب استان نظیر سدچراغ ویس سقز و سد بانه نیز با جدیت در حال پیگیری است.

زارعی کوشا به اعتبارات دو سد آزاد و ژاوه نیز اشاره کرد و افزود: در مجموع برای این دو سد مهم هزار و100 میلیارد تومان نیاز از طریق ماده 56 تصویب شده که در تلاشیم زودتر به پروژه ها تزریق شود.

وی همچنین از توجه جدی به ملاحظات زیست محیطی پروژه های آبرسانی خبرداد و گفت: از دیدگاه هایعلمی صاحب نظران این حوزه استفاده خواهیم کرد .

استاندار کردستان در ادامه به نگاه مثبت رییس جمهور و هیات دولت به کردستان و توسعه همه جانبه آننیز اشاره کرد و گفت: در موضوع تهاتر نفت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت برای پیشرفت کردستان جدی است

عزم دولت برای پیشرفت کردستان جدی است