مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-20پزشكي

امیکرون؛ در کمین یلدای ایرانیان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا با سویه ی جدید در کمین است و با دورهمی ها و تجمعات ممکن است این بیماری گسترش پیدا کند.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا با سویه ی جدید در کمین است و با دورهمی ها و تجمعات ممکن است این بیماری گسترش پیدا کند.

دکتر محمد کریمیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط پایداری به لحاظ بیماری کرونا در کشور وجود دارد و روند وضعیت مبتلایان، بستری ها و متوفیان ناشی از این بیماری نزولی است.

وی با بیان اینکه آمار متوفیان بیماری کرونا در کشور به کمتر از 50 نفر رسیده و این مسئله نویدی خوب و نشانگر کنترل بیماری کرونا در جامعه است، تصریح کرد: قطعاً این وضعیت پایدار بیماری کرونا و کاهش محسوس وضعیت مبتلایان، بستری ها و فوتی ها حاصل تزریق واکسن در سطح کشور و استقبال مردم از واکسیناسیون بوده و امیدواریم که درصد باقیمانده که واکسن تزریق نکرده اند، در جهت ایمنی هرچه بیشتر جامعه خود را در برابر بیماری کرونا واکسینه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه افراد بالای 40 سال که 6 ماه از تزریق واکسن دوز دوم آنها گذشته، می توانند دوز سوم این واکسن را تزریق کنند، گفت: سویه جدید امیکرون در بسیاری از کشورهای جهان در حال جولان است و اگرچه از میزان و مرگ و میر آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیکرون؛ در کمین یلدای ایرانیان

امیکرون؛ در کمین یلدای ایرانیان