مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-20اقتصادي

سهم سلسله از مسکن ملی سالانه 626 واحد است


سهم سالانه این شهرستان از مسکن ملی 626 واحد است که باید هرسال 25 هکتار زمین برای این تعداد تأمین شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: سهم سالانه این شهرستان از مسکن ملی 626 واحد است که باید هرسال 25 هکتار زمین برای این تعداد تأمین شود.

مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: تأمین زمین مورد نیاز یکی از مهم ترین چالش های پیش روی اجرای طرح جهش مسکن در شهرستان سلسله است.

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردها سالانه 25 هکتار زمین برای اجرای طرح جهش مسکن در سلسله نیاز است که در چشم انداز چهارساله اجرای طرح به 100 هکتار زمین نیاز دارد.

فرماندار سلسله با اشاره به ثبت نام حدود چهار هزار شهروند سلسله در طرح جهش مسکن افزود: باید زمین های بدون معارض متعلق به ادارات و منابع طبیعی شهرستان واقع در محدوده شهری ظرف سه روز شناسایی، احصا و گزارش آن برای تصمیم گیری به فرمانداری ارسال شود.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: برخی مالکان زمین در شهر فیروزآباد این آمادگی را دارند که به صورت خویش فرما و تنها با استفاده از تسهیلات طرح اقدام به ساخت مسکن نمایند که تاکنون در این خصوص موردی ابلاغ نشده است.

پرویز دانیالی مسئول نمایندگی راه و شهرسازی سلسله نیز در این جلسه، اظهار کرد: دولت جدید با شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال اقدام به اجرای طرح جهش ملی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سلسله از مسکن ملی سالانه 626 واحد است

سهم سلسله از مسکن ملی سالانه 626 واحد است