مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-20سياسي

فعالیت های علمی آستان قدس باید در جامعه ظهور و بروز داشته باشد


تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم انجام پژوهش های کاربردی برای رفع نیازهای جامعه تأکید و ابراز کرد: فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مراکز علمی آستان قدس باید در جامعه ظهور و بروز داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم انجام پژوهش های کاربردی برای رفع نیازهای جامعه تأکید و ابراز کرد: فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مراکز علمی آستان قدس باید در جامعه ظهور و بروز داشته باشند.

حجت الاسلام احمد مروی در گردهمایی هفته پژوهش و فناوری و بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور مسئولان و دست اندرکاران بخش های علمی، فرهنگی و انتشاراتی آستان قدس رضوی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه جامعه شیعی باید نماد علم، دانش، معرفت و ادب باشد، از خدمات تولیت فقید این آستان مقدس قدردانی و اظهار کرد: قدرشناسی از زحمات گذشتگان وظیفه مبتنی بر اخلاق، انسانیت و ادب اسلامی است، لذا لازم می دانم از خدمات آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی در حوزه های علمی و فرهنگی تقدیر کنم.

وی اضافه کرد: این عالم جلیل القدر در مدت مسئولیت از یک سو با توسعه صحن ها و رواق های حرم مطهر به بیش از یک میلیون مترمربع و از سوی دیگر با تأسیس مراکز دانشگاهی، علمی، فرهنگی و ایجاد کتابخانه های اقماری و گسترش و نوسازی کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های علمی آستان قدس باید در جامعه ظهور و بروز داشته باشد

فعالیت های علمی آستان قدس باید در جامعه ظهور و بروز داشته باشد