مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-20سياسي

دادستان کل کشور: مردم فعلا در رمزارزها سرمایه گذاری نکنند


وی با اشاره به پرونده کریپتولند افزود: درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارزها را برای مردم مشخص کنند.

- وی با اشاره به پرونده کریپتولند افزود: درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارزها را برای مردم مشخص کنند.

دادستان کل کشور از تشکیل کمیته مشترک رسیدگی به وضعیت بورس خبر داد و به مردم توصیه کرد تا زمانی که تکلیف رمزارزها به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه گذاری در این حوزه نشوند.

یه گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه درباره دستور رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به تخلفات بورس گفت: کمیته مشترکی برای رسیدگی به موضوع بورس با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در حال شکل گیری است تا در چارچوب مقررات، تکالیف و وظایف قانونی بصورت مشترک کار را انجام خواهیم داد و امیدوارم تا ظرف زمان معینی کار را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: دولت سیزدهم برای رفع مشکل بورس اهتمام دارد و بطور قطع می توانیم با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و مسئولانی که جدیدا در سازمان بورس مشغول به فعالیت شدند، نسبت به گذشته بررسی های لازم را انجام دهیم و با کسانی که احتمالا مرتکب تخلف شده اند برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: مردم فعلا در رمزارزها سرمایه گذاری نکنند

دادستان کل کشور: مردم فعلا در رمزارزها سرمایه گذاری نکنند