مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-20بين الملل

آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند تا در نشست های برجامی شرکت کند


سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان گفت: باید در ابتدا آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند تا بتواند در نشست های برجامی شرکت کرده و راستی آزمایی لغو تحریم ها انجام شود همچنین تضمین عدم تکرار به ایران بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن پاک آیین سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان، صبح امروز در نشست الزامات بین المللی مذاکرات هسته ای وین، اظهار داشت: تفاهم به معنای آن است که الزام آور برای تفاهم کننده ها نیست اما ها بود و در مقابل ایران می بایست از حق هسته ای خود کوتاه می آمد که طبق برجام به تعهدات خود پایبند بود اما زمانی که آمریکا از برجام خارج شد ایران به اروپایی ها یکسال زمان داد تا اقدامی جهت بهره مندی از برجام انجام دهند اما متاسفانه حرکتی از سمت اروپایی انجام نشد و ایران طبق پنج حرکت از تعهدات خود کاست.

پاک آیین با بیان اینکه قانون مجلس یک قانون خوب در راستای لغو تحریم ها بود، تصریح کرد: هدف ایران در استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیز است و هیچگاه به دنبال تسلیحات هسته ای نیست زیرا این موضوع را بر خود طبق مسائل شرعی و دینی حرام دانسته است.

وی افزود: همچنین ایران در ارتباط با آژانس بین المللی انرژی اتمی طبق پروتکل ها و توافقات عمل کرده است که می توان این موضوع را در گزارش های آژانس مشاهده کرد و ایران همواره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند تا در نشست های برجامی شرکت کند

آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند تا در نشست های برجامی شرکت کند