مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-20سياسي

لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده فرامرز کوهی به خانواده اش


خبر کوتاه بود پیکر مطهر شهید فرامرز کوهی دفاع مقدس از اهالی شهر ورامین، شناسایی شده و پس از 39 سال انتظار در شهرستان ورامین تشییع می شود.

- ایسنا/تهران خبر کوتاه بود پیکر مطهر شهید فرامرز کوهی دفاع مقدس از اهالی شهر ورامین، شناسایی شده و پس از 39 سال انتظار در شهرستان ورامین تشییع می شود.

شهید دفاع مقدس فرامرز کوهی 23 تیر 1361 در دفاع از وطن اسلامی در منطقه عملیاتی شرق بصره به دست دشمنان انقلاب به شهادت رسید؛ این شهید در گردان 293، تیپ 3، لشگر 92 رزمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در اهواز رزمنده بوده است.

در حالی که طی 39 سال اخیر خانواده این شهید والامقام بی اطلاع از این شهید بودند، در تفحص و شناسایی اخیر ، پیکر پاکش از طریق آزمایش تطبیق نمونه DNA شناسایی و به کشور عزیزمان منتقل شده است.

جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و اجرایی شهرستان ورامین به اتفاق امام جمعه و فرماندار با حضور در منزل خانواده شهید فرامرز کوهی درباره وضعیت این شهید والامقام و تفحص پیکر مطهر فرزندشان خبر بازگشت پیکر این شهید والامقام را به آنها دادند.

پدر و مادر شهید با چشم انتظاری دیده از جهان فرو بستند و هم اکنون علاوه بر همسر شهید دو برادر و یک خواهر اعضاء خانواده این شهید را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده فرامرز کوهی به خانواده اش

لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده فرامرز کوهی به خانواده اش