مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-20سياسي

استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد


طی احکامی از سوی استاندار البرز سرپرست اداره کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز و سرپرست اداره کل حراست استانداری البرز منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، با حکمی از سوی استاندار البرز محمدرضا غلامی بعنوان سرپرست اداره کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز منصوب شد، در متن این حکم از سوی مجتبی عبداللهی آمده است: جناب آقای محمدرضا غلامی سلام و علیکم  با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در گام دوم انقلاب اسلامی  روحیه جهادی، قانونمداری، عدالت محوری، فساد ستیزی و پاکدستی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام سیاست های دولت مردمی و انقلابی برای خدمت به مردم شریف استان البرز کوشا باشید.

توفیق جنابعالی را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ایفای کامل وظایف سازمانی از خداوند متعال خواستارم.

همچنین صبح امروز حجت الله رازانی به عنوان مدیرکل حراست استانداری البرز منصوب شد،  در متن این حکم از سوی مجتبی عبداللهی آمده است: جناب آقای حجت اله رازانی سلام و علیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد

استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد