مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-20سياسي

هشدار دادستان کل کشور به مردم در مورد بازار رمزارزها


مساله رمزارز متاسفانه امروز به یک آسیب در جامعه تبدیل شده که عده ای از مردم به خاطر عدم توجه به عواقب این امر وارد این حوزه می شوند و بعد دچار یک سری مشکل می شوند یا در دام افراد کلاهبردار می افتند.

- دادستان کل کشور گفت: استفاده از مجازات جایگزین حبس یک پیشنهاد بود که ریاست محترم قوه قضاییه مطرح کردند، ما از نظر قانونی برای حبس مجازات های جایگزین هم داریم.

این موضوع هم یک پیشنهاد است و باید به لحاظ کار کارشناسی و سایر جنبه ها بررسی شود.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کشور صبح امروز در جریان بازدید از مرکز ارتباطات قوه قضاییه در جمع خبرنگاران، درخصوص ضررها و خسارات وارد شده به مردم و پیگیری این موضوع توسط دستگاه قضاء، گفت: ما یک هماهنگی با سازمان بازرسی به عمل آوردیم که یک کمیته مشترکی را تشکیل دهیم و به صورت مشترک این کار را انجام دهیم و ان شاءالله امیدواریم که ظرف یک زمان معینی به نتیجه برسیم البته من مقدمات کار را فراهم کردم.

خوشبختانه دولت فعلی هم با اهتمامی که دارند به دنبال رفع مشکل بورس هستند قطعا می توانیم با همکاری خود دولت و وزارت اقتصاد و مسئولینی که در سازمان بورس مشغول شدند، نسبت به گذشته بررسی های لازم را انجام دهیم و با کسانی که احتمالا جرم یا تخلفی را انجام دادند، برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان کل کشور به مردم در مورد بازار رمزارزها

هشدار دادستان کل کشور به مردم در مورد بازار رمزارزها