مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-20سياسي

توضیحات جدید رییس دستگاه قضا درباره پیشنهاد گسترش اعمال مجازات های جایگزین حبس


بنا به تصریح رییس عدلیه در چنین شرایطی با بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود می توان در عین رسیدگی به پرونده های قضایی و کیفری و صدور مجازات های جایگزین حبس از ایجاد تبعات نامطلوب نشئت گرفته از آن اتفاق غیرمترقبه نظیر شیوع بیماری نیز پیشگیری به عمل آورد.

- رییس قوه قضاییه گفت: در حال سنجش راهکار هایی هستیم که به موجب آن برخی از محکومین به جای رفتن به زندان و انتظار برای عفو و آزادی مشروط، از ابتدا یا در اثنای تحمل محکومیت، مشمول مجازات جایگزین حبس شوند و از هنر، مهارت و توان مالی آن ها در راستای نفع اجتماعی بهره گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز دوشنبه (29 آذر ماه) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام شهادت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به ویژگی های شخصیتی ایشان، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) از زمان طفولیت تا پایان عمر رنج ها، مشقت ها و مصیبت هایی را تحمل کردند که هر کدام از آن ها به تنهایی می توانست طاقت فرسا باشد.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه اینکه حضرت زهرا (س) کوه استقامت و صبر و تربیت شده در دامن رسول الله (ص) و حضرت خدیجه (س) بودند، عنوان کرد: ایشان تمام این سختی ها و مصائب را تحمل کردند تا جایی که شاهد رفتار ها با ولی خدا بودند و آنجا دست به آسمان بردند که امیرالمومنین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات جدید رییس دستگاه قضا درباره پیشنهاد گسترش اعمال مجازات های جایگزین حبس

توضیحات جدید رییس دستگاه قضا درباره پیشنهاد گسترش اعمال مجازات های جایگزین حبس